Nadat ik afstudeerde, vulden de afgelopen 20 jaar ervaring zich met professionele groei en succesvolle verwezenlijkingen, een fijn netwerk en een gezonde dosis ambitie. Dit was voor mij de ideale basis om Admore op te richten in augustus 2020. Het is mijn doel om met Admore (gegroeid uit Administration & More) ondernemers en hun teams te ondersteunen opdat zij zich optimaal kunnen focussen op hun expertise. Volgens mijn visie gebeurt dit integraal op maat van de klant, met duidelijke afspraken en gedreven door de oprechte wens om kwaliteit en efficiëntie af te leveren. Ik stel hierbij een duurzame samenwerking, gebaseerd op transparante communicatie en wederzijds engagement voorop.
Het streven naar een excellente, complete en kwalitatieve service die de ruggengraat van de bedrijfsvoering, de backoffice, ondersteunt geeft me energie! Ik ga steeds te werk met een flinke dosis enthousiasme en betrokkenheid en leg de nodige discretie aan de dag.
Een pragmatische blik en creëren van een georganiseerde eenvoudige structuur zijn ingebakken in mijn werkwijze. Bovendien moet ik voor mijn steeds klantvriendelijke houding geen enkele inspanning leveren. Voeg hier een levenslang leren traject aan toe en we hebben alle ingrediënten die van Admore dé referentie maken wanneer het op office management aan komt.
Ik ben een vrolijke en enthousiaste vrouw, een levensgenieter pur sang! Mijn gezin met echtgenoot en drie kinderen, het behalen van hele kleine en grotere successen, sportief ontspannen, culinaire verwennerijen, een goed boek en actieve reizen maken me intens gelukkig.
Kluizendijkstraat 11C bus 1 – 9170 Sint-Gillis-Waas
Admore maakt gebruik van bestanden (zoals cookies) en andere technologieën om uw surfervaring te verbeteren. Door verder te surfen op deze website geeft u aan hiermee akkoord te gaan.
This content is blocked. Accept cookies within the '%CC%' category to view this content.